Over ons

BTO Sportschool staat garant voor een totaalbeleving van sport met een uitgewerkt tennisprogramma. Kwaliteit, individuele sportieve begeleiding van A tot Z én fun vormen onze kernwaarden. We hebben een divers aanbod van trainingen en stages voor kinderen (vanaf 2,5j) en volwassenen waarbij sport én tennis het hele jaar door centraal staat zodat elk individu zich ten volle sportief kan ontwikkelen.

BTO Tennisschool is een onafhankelijke tennisschool, actief op 3 clubs: TC Hechtel-Eksel & Neerpeltse Tennisclub & Lindelse Recreatie Tennisclub.

Kwaliteit van trainingen op elk niveau primeert. Daarom werken wij enkel met gediplomeerde tennistrainers en helpen we jonge gemotiveerde trainers bij het behalen van een diploma en het ontwikkelen van de juiste competenties als tennistrainer.

Interne trainers worden ook continu begeleid en bijgeschoold.

Hoofdtrainers

Sven Plees