Selecteer een pagina

Kinderen

Kidstennis start vanaf het 1e kleuterklasje tot 18 jaar. Het is opgedeeld in vaardigheidsniveaus die telkens een andere kleur vertegenwoordigen. Kinderen leren stap voor stap de eerste bouwstenen van het tennisspel. Via het ‘speeltuinprincipe’ ontwikkelen de kinderen bal- en racketvaardigheden waarbij gebruikt wordt gemaakt van een aangepast terrein en een ander type bal. Hierdoor worden de jongste tennissers gemotiveerd om al spelend te leren.

Tennissen bij BTO is niet enkel tennisles volgen. Er zijn verschillende leuke activiteiten gepland die enerzijds de kinderen helpen om zich volledig sportief te ontwikkelen én anderzijds ook zorgen voor een toffe groepssfeer.

Zo gaan de BTO-trainers met de kids naar de Fundays waar ze tennisskills kunnen uitoefenen tegen andere kids.

Vanaf oranje kunnen de kids deelnemen aan competitietennis zoals tornooien en interclub.

Kidstennis kleuren onduidelijk?  Klik hier voor een woordje uitleg rond alle kleuren.

Multi SkillZ &

kidstennis wit